5 Barang Yang Dapat Menunjukkan Anda Nampak Lebih Bergaya/actif Dalam Golongan Remaja!. Anda Pasti Terkejut Dengan No 5..!!




Barang ke-1: Smartphone bukan button phone 

Perlu diakui ia kini menjadi pilihan utama remaja masa kini. Bukan sahaja sebagai alat perhubungan malah fungsinya yang pelbagai menyebabkan permintaan terhadapnya di luar jangkaan.

Honor 6 Plus misalnya, menjadi kegilaan remaja kerana dilengkapi pelbagai ciri menarik termasuk: 
- skrin paparan 1080p berukuran 5.5-inci

- Pemprosesan Huawei Kirin 925 yang menyokong LTE Cat.6 dengan kelajuan sehingga 300Mbps

- 3GB RAM dan 32GB memori simpanan dalaman pastinya mencabar keinginan remaja untuk memilikinya.

- Bukan sekadar alat perhubungan malah kelajuannya menyebabkan kebergantungan terhadapnya melebihi sebagai alat perhubungan malah dapat berfungsi sebagai alat hiburan

- Fizikalnya yang mudah dibawa dengan bentuk sangat ekslusif menyebabkan ia begitu diminati sesiapa sahaja



Barang ke-2: Jam tangan digital 

- Pastinya ia lebih menjadi pilihan berbanding jam tangan biasa yang hanya mempamerkan masa dan tarikh.

- Teknologi terkini yang menjangkau evolusi yang menjurus ke arah konsep paling canggih apabila pengeluar produk elektronik bersaing menghasilkan rekaan termoden dengan fungsi terhebat.

- Jam digital berjenama Samsung Gear S misalnya, membolehkan remaja menterjemah semua perkara yang berhubungan dengan smartphone.

- Dikategorikan sebagai smartwatch yang mana jam tangan pintar ini memiliki design yang futuristik dengan layar melekung dan berkotak menyebabkan ia menjadi idaman dalam kalangan pecinta smartwatch di seluruh dunia.


Barang ke-3: Cermin mata 

- Cermin mata diperlukan remaja yang mementingkan gaya dan penampilan kerana menampakkan mereka lebih versatile.

- Bagi remaja yang mengutamakan gaya dalam penampilan, kehadiran cermin mata bukan sahaja membuatkan mereka tampil lebih yakin malah mengklasifikasikan mereka sebagai golongan high class.



Barang ke-4: Sport shoes dan bagpack 

- Dua barangan yang penting terutama bagi remaja yang mementingkan keselesaan, ranggi dan ringkas

- Memiliki dua barangan ingin sudah cukup untuk menggambarkan bagaimana kehidupan mereka lebih bersahaja tetapi dalam konteks yang tampak mewah.

Barang ke-5: Honda BeAT 

- Ditampilkan dengan reka bentuk terkini dan ekslusif dengan dilengkapi slim body, sharp design, trendy headlight, smoky tailing, digital meter dan technology terunggul - CBS, eSP dan PGM-Fi. 

- Model ini baru dilancar di UKM bulan lepas dan mendapat balasan yang meriah di kalangan student dan remaja 

- Idea ini diambil dari catalogue kami (Honda BeAT) di mana kami nak positionkan Honda BeAT ini sebagai gajet gaya remaja. 


- Menggabungkan reka bentuk trendy dan bergaya dengan Sistem Brek Combi (CBS) Honda, skuter pertama diiktiraf memenuhi standard Kenderaan Cekap Tenaga (EEV) di Malaysia ini diyakini mampu memenuhi kehendak semasa.

- Dipercayai mampu mengurangkan pencemaran karbon terhadap alam sekitar ini tergolong sebagai Active Lifestyle Device (Gaya Hidup Aktif), dan direka untuk menyokong serta memudahkan kehidupan serba pantas generasi muda masa kini. 

- Dilengkapi Sistem Brek Combi atau CBS (Combi Brake System), Honda BeAT pastinya menjadi model keluaran Boon Siew Honda yang paling unik apabila menonjolkan ciri- ciri terkini dan serba moden dengan menggunakan teknologi keselamatan lanjutan.





- Terdapat empat pilihan warna bagi model yang dilengkapi dengan dua tahun atau 20,000 kilometer jaminan pengeluaran (yang mana berkenaan) ini, iaitu Vital Metallic Blue, Pearl Magellanic Black, Viva City Red dan khusus untuk wanita, Angel Pink. 

- Harga pasaran termasuk GST RM5, 565 



Bagi mendapat maklumat lanjut mengenai Honda BeAT, sila kunjungi laman web www.boonsiewhonda.com.my atau 



HUBUNGI:1800-88-3993
Share on Google Plus

0 comments: