Patutlah KingCoco Cepat Famous.. Ini Cara Dia Rupanya..!!




Nama KingCoco bukan lagi asing dalam media sosial terutamanya di instagram. Dari bukan dikenali dalam sekelip mata menjadi tumpuan netizen. Apa yang membuatkan KingCoco menjadi sebutan ramai?


Salah satu cara KingCoco mendapat perhatian adalah membuat video di instagram di mana bercakap dengan slang mix yang menjadi kutukan netizen sekaligus viral di facebook dan instagram. Biarpun menerima pelbagai jenis kritikan, KingCoco tetap dengan caranya tanpa mempedulikan komen komen negatif. 

Lebih menarik lagi, KingCoco berjaya bertemu jodoh dengan suami orang yang mendapat pelbagai reaksi orang ramai. Cara singkat yang nampak biasa tapi mudah untuk mendapat nama. Ternyata Cara KingCoco ini terbukti boleh menjadikan seseorang itu popular dalam masa yang singkat. 


Itu cara KingCoco.. Korang ada idea untuk lebih cepat popular dari KingCoco? Ada gambar korang yang menarik dan korang rasa boleh Viral? nah submit sini.. http://bit.ly/2kuwLXt



Ni contoh contoh dorang yang famous dengan cara dorang tersendiri. Kalau korang pun nak macam dorang boleh la submit gambar di link kat atas tadi. 





Share on Google Plus

0 comments: