Adakah Ini Bakal Isteri Hafiz Hamidun..?? Cantik Orangnya..





Hafiz, 33, berkata dia merancang untuk menikahi wanita berkenaan sebelum umat Islam menyambut Ramadan pada Mei depan.


"Bagi pihak saya, memang dirancang untuk menikah sebelum Ramadan dan majlis resepsi akan diadakan selepas raya tahun ini.



"Saya tak rancang untuk bertunang, sebaliknya mahu terus bernikah.





"Saya berdoa semoga perancangan saya untuk berkahwin kali ini berjaya... insyaAllah,"



"Kami kenal antara satu sama lain sudah lama tetapi sejak dua bulan lalu kami mula berkawan dengan serius.


"Dia yang pernah berkahwin dan mempunyai anak sudah tahu mengenai hala tuju hubungan kami. Saya juga sudah memberitahu niat ikhlas saya untuk memperisterikannya," kata Hafiz.

Hafiz bagaimanapun masih berahsia mengenai wanita berkenaan termasuklah bilangan anak bakal isterinya itu.



Namun disebalik itu, ramai yang ingin mengetahui siapa kah wanita bertuah yang berjaya menambat hati beliau. 




Semua hampir terjawab apabila pemilik hati hafiz hamidun menaikkan status di facebook dengan hashtag yang sama iaitu #HJ. Siti Arifah Amin atau lebih dikenali dengan nama Joy Revfa merupakan pengasas kepada kosmetik MERVE. 



Sekalung tahniah kami ucapkan buat Hafiz Hamidun dan Joy Revfa.. Semoga semuanya dipermudahkan. 

Share on Google Plus

0 comments: