KFC memperkenalkan 2 perisa baru untuk KFC Twister iaitu KFC Hot & Zesty Twister dan KFC Cheezy Twister. Dengan harga bermula pada RM6.50, anda boleh menikmati KFC Twister baru, cukup untuk membuatkan anda kekenyangan selepas menikmati kelazatan KFC Twister.


KFC Twister ini padat dengan 2 kepingan Zingar rangup, bersama salad, timun dan tomato yang dipotong dadu, segar dan lazat, semuanya dibalut di dalam tortilla 9 inci yang hangat, KFC Twister akan memberikan kenikmatan berbeza kepada anda kali ini. Bersama pilihan sos masam pedas limau-cili di dalam KFC Hot & Zesty Twister, atau rasa keju jalapeno asli KFC dan mayo berkrim di dalam KFC Cheezy Twister. Lebih PEDAS, lebih CHEEZY, lebih RANGUP!!!


KFC Twister didapati secara ala-carte atau bersama hidangan kombo. Kombo KFC Twister menawarkan pilihan di antara KFC Hot & Zesty Twister atau KFC Cheezy Twister, manakala kombo KFC Double Twister pula menawarkan kedua-dua KFC Twieter, untuk anda menikmati kesemuanya. Setiap hidangan kombo didatangkan bersama Crispier Fries KFC dan satu minuman berkarbonat.

Ada  yang dah cuba KFC Twister yang baharu?

Jangan tak tahu...bermacam-macam cara kita boleh menikmati KFC Twister ini! Cuba tonton video dibawah...


KFC juga telah mengadakan peraduan Cabaran #MyKFCTwister dan pemenang berpeluang memenangi hadiah wang tunai bernilai RM300! Peraduan Cabaran #MyKFCTwister #1 sudah pun berakhir dan dimenangi oleh Ahmad Azeem Anuarudin (Instagram: @ahmadazeemanuarudin) a.k.a The Extreme Eater. Jadi jangan lepaskan peluang untuk memasuki peraduan Cabaran #MyKFCTwister #2.

Macam mana nak menyertai peraduan Cabaran #MyKFCTwister #2 ini? Mudah saja, tonton video dibawah dan syarat-syarat penyertaannya..



Anda boleh jugak klik sini atau lawati laman rasmi Facebook KFC Malaysia untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai peraduan tersebut.

Twister-kan harimu dengan KFC Twister!!!



Untuk sebarang maklumat lanjut, boleh lawati https://twister.kfc.com.my/bm
Share on Google Plus

0 comments: